Narrowcasting

Categories: 28 apr 2016
Digital signage wordt ook wel narrowcasting of Digital Out Of Home media genoemd. Het staat voor het verspreiden van informatie, gericht op een bepaald publiek, op een specifieke locatie en specifiek tijdstip via digitale schermen. Veelal op afstand beheerd met relevante visuele content. Deze vorm van dynamische communicatie vindt u zowel in openbare als besloten ruimtes, zoals winkels, hotels, luchthavens, restaurants, ziekenhuizen, universiteiten en bedrijfsgebouwen.

De kracht van digital signage is dat u zich op specifieke doelgroepen kunt richten via één enkel beeldscherm of een wereldwijd netwerk van beeldschermen. En u kunt zelf de weergave van content op de schermen regelen inclusief de planning van deze content.

‘Standaard’ digital signage is meestal beperkt tot eenvoudige weergave van content op digitale schermen. Dat kunnen we uiteraard ook, maar wij gaan graag een aantal stappen verder. Inavv geeft digital signage een extra dimensie door uw boodschap te optimaliseren met behulp van actuele informatie. Door bijvoorbeeld te weten hoe het publiek samengesteld is kan gerichte content getoond worden.

Wij maken onze digital signage bijvoorbeeld slim door aan te sluiten op gegevensbronnen zoals Microsoft Exchange, Microsoft Dynamics ®, SAP, content management systemen, video surveillance systemen, ruimte-reserveringssystemen, wachtrij-management systemen en social media. Op basis van deze bronnen kunnen we de content op uw scherm dynamisch aanpassen, wat resulteert in een sterke digital signage oplossing. Om de grenzen op te zoeken voegen we interactiviteit, real-time web content en analytics toe aan uw digital signage voor een maximale betrokkenheid van uw publiek.